Τυρένιες τηγανίτες διαίτης χωρίς γλουτένη

Ένα από τα πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας είναι το πρωινό και για να φτιάξετε τις τυρένιες τηγανίτες χρειάζεστε λίγα υλικά και χρόνο. Είναι ιδανικές για όσους θέλουν να προσέξουν το βάρος τους, διότι έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και δεν περιέχουν γλουτένη όπως το αλεύρι. Επίσης είναι μια ωραία παραλλαγή για όσους έχουν βαρεθεί να τρώνε το ίδια.

Υλικά
  • 60 γρ. τυρί κρέμα τύπου philadelphia
  • 2 αυγά
  • ½ κουταλάκι του γλυκού κανέλα

 

Οδηγίες

Βάλτε όλα τα υλικά μέσα στο μπλέντερ και χτυπήστε μέχρι να γίνει ένα λείο μείγμα. Αφήστε το για 2 λεπτά, ώστε να φύγουν οι φυσαλίδες.

Σε ζεστό τηγάνι ελαφρώς βουτυρωμένο ρίξτε λίγο από το μείγμα. Μαγειρέψτε για 2 λεπτά μέχρι να πάρει χρώμα, γυρίστε την άλλη πλευρά και μαγειρέψτε για 1 λεπτό. Επαναλάβετε με το υπόλοιπο μείγμα.

Μπορείτε να το σερβίρετε με σιρόπι χωρίς ζάχαρη (ή οποιοδήποτε σιρόπι της επιλογής σας) και φρούτα της επιλογής σας.

 

Επίσης σε αυτή την συνταγή μπορείτε, αν θέλετε να δώσε μια πιο γλυκιά γεύση, μέσα στο μείγμα να βάλτε και μια μπανάνα.

Αν έχετε δοκιμάσει την συνταγή  για τις τυρένιες τηγανίτες, πείτε μας την γνώμη σας στα σχόλια.

Μπορεί να σας αρέσει επίσης: Μέλι και κανέλα: Μια ισχυρή θεραπεία ή ένα ψέμα;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

css.php