9 Τροφές που ενισχύουν τον μεταβολισμό

Ο μεταβολισμός παίζει μεγάλο ρόλο όταν θέλετε να χάσετε βάρος. Ένας ταχύτερος μεταβολισμός σας βοηθά με την πέψη, και βοηθά στο κάψιμο του λίπους, ακόμα και όταν κοιμάστε. Αντίθετα, ένας αργός μεταβολισμός μπορεί να αποτρέψει τις προσπάθειες δίαιτας και απώλειας βάρους και να σας αφήσει σε κατάσταση απογοήτευσης. Εδώ έχουμε μερικά από τα τρόφιμα που έχουν αποδειχθεί ότι βοηθούν τον μεταβολισμό σας.

 

 

1. Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα και αποτελούν ένα ιδανικό σνακ. Δεν θέλετε να φάτε πάρα πολλά αμύγδαλα, διότι έχουν υψηλό δείκτη θερμίδων. Μπορείτε επίσης για να καρύδια ή κάσιους, που έχουν τα ίδια οφέλη με τα αμύγδαλα.

 

2. Λάχανο, Μπρόκολο, Κουνουπίδι

Πλούσια σε βιταμίνες τα λαχανικά αυτά έχουν μια υγιή επίδραση στον μεταβολισμό. Σίγουρα δεν είναι ολα από τα πιο εύγεστα λαχανικά για κατανάλωση αλλά αν ψάξετε μπορείτε να βρείτε πολύ νόστιμες συνταγές

 

 

3. Αγγούρια

Τα αγγούρια περιέχουν κυρίως νερό, έτσι ώστε να βοηθήσουν στην ενυδάτωση του σώματός σας, καθώς επίσης έχουν πολλές βιταμίνες, θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες, όλα με πολύ χαμηλά επίπεδα θερμίδων.

 

4. Φρούτα

Φρούτα μπορείτε να βρείτε οπουδήποτε, δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο. Επιλέξτε βιολογικά όποτε μπορείτε και απλά βάλτε τα στην καθημερινή σας διατροφή  για να ισορροπήσετε τα γεύματά σας.

 

5. Τζίντζερ

Ο καλύτερος τρόπος για να αξιοποιήσετε το τζίντζερ είναι να το μαγειρεύετε με άλλα τρόφιμα. Σίγουρα δεν μπορείτε να φάτε σκέτη μια ρίζα τζίντερ, αλλά μέσα στο φαγητό προσθέτει καλύτερη γεύση και βοηθάει στις ιδιότητες του μεταβολισμού.

 

6. Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι έχει πολλά οφέλη για την υγεία και εμφανίζεται ως σούπερ τροφή σε πολλές λίστες με τις πιο υγιεινές τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε. Αν το ζεστό τσάι δεν είναι στις προτιμήσεις σας ετοιμάστε μία κανάτα και αφήστε τη να κρυώσει ή μπορείτε να ρίξετε μέσα λίγο πάγο.

 

7. Λεμόνι

Προσθέτοντας λίγο λεμόνι στο νερό σας, βοηθάτε να καθαριστεί το πεπτικό σας σύστημα. Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι ακραίο, ο συνδυασμός με νερό και άσκηση, θα σας βοηθήσει να δείτε θετικά αποτελέσματα γρήγορα.

 

8. Βρώμη

Μια καλή αρχή για να ξεκινήσετε την ημέρα σας είναι να καταναλώσετε βρώμη. Η βρώμη σε σύγκριση με άλλες επιλογές πρωινού έχει πολλές περισσότερες ίνες, έτσι το σώμα σας λειτουργεί πιο έντονα για να την διασπάσει και καίει περισσότερες θερμίδες. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι μειώνει τη χοληστερόλη σας.

 

9. Σπανάκι

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β, γεγονός που οδηγεί σε ένα πιο παραγωγικό μεταβολισμό. Και εκτός από την άμεση σχέση με τον μεταβολισμό, είναι επίσης καλό για τη λειτουργία των μυών.

 

Λάβετε υπόψιν ότι δεν είναι απαραίτητο να αλλάξετε τη διατροφή σας μόνο σε αυτά τα τρόφιμα ή να κάνετε κάτι ακραίο. Απλά προσπαθήστε να βάλετε μερικές από αυτές τις τροφές στο καθημερινό σας μενού. Η ενίσχυση του μεταβολισμού σας δεν είναι κάτι που συμβαίνει μέσα σε μια μέρα. Το σώμα σας χρειάζεται χρόνο για να προσαρμοστεί στο νέο σας τρόπο διατροφής. Αλλά αν είστε συνεπείς, οι προσπάθειες σας θα ανταμειφθούν.

Μπορεί να σας αρέσει επίσης: Τυρένιες τηγανίτες διαίτης χωρίς γλουτένη

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

css.php